iphone 3g En un dels darrers podcast de Macworld.com, enregistrat durant la WWDC’08, podem escoltar una conversa entre:

En aquest episodi, al principi es fa un llarg repàs del que es va comentar durant la WWDC’08 i que més o menys ja coneixeu. La part interessant ve desprès quan parlen els “developers” per iPhone.

Ells han passat ja l’experiència de com les característiques de l’interfície multitouch condicionen, en gran part, què es pot fer i com es pot fer, el problema dels “big buttons”, i molts altres conceptes sobre el disseny, la distribució i altres consideracions que tots els que penseu desenvolupar per a aquesta plataforma segur us interessarà escoltar.

No masses canals de producció i de distribució d’aplicacions per mòbil deixen als seus desenvolupadors un marge inicial brut del 70%.

La jungla del desenvolupament d’aplicacions per plataformes mòbils pot patir un bon sotrac amb l’iPhone, i Apple s’ha proposat que, desenvolupar per la seva plataforma, sigui, més rentable que la mitja existent en el mercat actual, per als individus i les Companyies que s’animen a donar el salt.

Aquest fet, més enllà de lo “cool” de l’aparell i l’experiència de l’usuari, serà un dels factors crucials de l’esperada revolució de l’iPhone.

Tweet