Amb la col·laboració de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Raul, Guille, Ludo, Macma, Miquel, Tomàs, Josep

Molt contents que ens visiti en Josep Ruano per parlar-nos d’un nou projecte “BiteRight” i d’una nova col·laboració sobre cuina i ciència per a friquis que farà a mossegalapoma.

La resta tertúlia setmanal habitual amb les notícies i informació que ens han cridat l’atenció del mòn de la tecnologia i la ciència, amb especial atenció al tema patró or i criptomonedes.

Per concloure aquest episodi, nova entrega sobre domòtica de la mà d’en Miquel Labòria per parlar de Matter i les vostres propostes.


PART 1:

El Patró Or comentat en un fil d’en Ludo a Twitter.

Josep Ruano – BiteRight



PART 2:

AppleSegons ens comenta en Jordi al grup de mossegalapoma a Telegram, hi ha una notícia (sembla més un rumor) sobre el futur cotxe d’Apple segons el registre de patents (Noticia a AutoEvolution).

Domòtica amb @Miquel Laboria Domotica: Matter

https://www.evehome.com/en/matter


Propostes Mosseguis:

  • (Joan Betbesé – Metallica) Enguany estem de celebració d’altres grans àlbums com el “Black Album” de #Metallica, q en fa 30 i 40 de la seva formació.
    Han tret un podcast celebrant-ho és interessant, al menys pel fans 😜🤘.
  • (Ludo – Bitcoin) Llibre “El patrón Bitcoin, la alternativa descentralizada a los Bancos Centrales” de l’editorial Deusto.
  • (Nil Arboix – Electricitat) Us recomano seguir (sino ho esteu fent ja), el “grinch eléctrico“. Sense dubte el canal més fiable i objectiu en tarifes elèctriques. Té grup de Telegram on comparteix un Excel impressionant per calcular les tarifes mes econòmiques inclús amb plaques. Es molt bo el nivell de detall al que arriba.