A rel de l’actualització de la 10.5.3 he estat observant algunes coses estranyes i he tingut alguns dies (encara el tinc) el “monitor d’activitat” del sistema funcionant per veure comportaments, consums de CPU i ocupació de RAM de les diferents aplicacions i processos del sistema.
Quan es tracta d’aplicacions principals és fàcil identificar-les pel seu propi nom o icona, però si es tracta de processos (o “dimonis” llançats per alguna aplicació) aleshores alguns poden resultar una mica críptics de desxifrar només pel nom.
Per sort la gent de “The Prime Pixel” ha publicat una llista actualitzada i endreçada alfabèticament de la gran part dels processos que poden córrer en els nostres Macs. Molt útil.
La mateixa Apple, dins l’apartat pels desenvolupadors, inclou una llista encara més detallada de comandaments, missatges, etc.
A mi el que em molesta més és el procés de l’Spotlight. I potser em molesta tant perquè és una cosa que no utilitzo massa.
El timemachine també era emprenyador quan el tenia activat.
a mi em cost a avedaes interpretar els colorests de la ram, pero esta molt be l’informació salut.
@Xin, per a mi l’Spotlight és la llançadora d’aplicacions 🙂 el tinc sempre actiu.
@Rafel, els valors (més que els colorets) aporten més informació, a més pots classificar de més a menys consum i estar més a sobre dels processos que consumeixen més recursos.