
CAPSiDE patrocina aquest Podcast
BuzzFeed, un agregador de notícies que ha crescut fins a convertir-se en una companyia de mitjans global i en una de les 130 webs mundials més visitades, ha anunciat importants acomiadaments de personal, en la línia que altres mitjans online estan fent aquests dies als Estats Units.
Reflexionarem sobre el moment dels mitjans online lligant-ho amb la batalla per la nostra atenció a nivell dels grans (Google, Facebook, Netflix i Amazon) i ho portarem al nostre terreny, aprofitant que aquesta setmana, al canal de Telegram, heu estat debatent sobre el podcàsting en català, i volem dir la nostra.
Part primera
- La batalla per l’atenció i els mitjans online
- BuzzFeedi altres mitjans online d’Estats Units acomiaden més de 1000 treballadors en 1 setmana.
- Facebook i la publicitat associada amb Instant Articles.
- La cadena de valor de la publicitat en articles de notícies: convertir lectors en clients.
- La saturació de la publicitat a Facebook.
- La competència entre els articles publicats pels mateixos usuaris i pels editors de mitjans online.
- El podcàsting i l’idoma: català, espanyol o anglès.
- Mossegalapoma és un podcast amb contingut cultural, sense ànim de lucre, i amb distrubució oberta i gratuïta. No som una empresa.
- Reflexions sobre mossegalapoma i el podcàsting:
- La llengua ens circumscriu a un àmbit cultural, territorial, de gent, de concepció política i de concepció vital.
- No som una empresa, no tenim la pressió per crèixer constament.
- La manera d’expressar-se en un podcast en format de conversa oberta i distesa per connectar amb la comunitat.
- Contribució a l’ús del català a la xarxa.
- El poder dels ninxos.
Part 2
-
Notícies breus Apple:
-
Bug de FaceTime a partir d’iOS 12 en el FaceTime Groups. Apple ha desconnectat temporalment el servei per evitar el problema i està treballant en una actualització de seguretat.
-
Office 365 arriba oficialment a la Mac App Store i també Apple uneix la gestió corporativa de l’Office365 a l’Apple Business Manager, una eina per a les empreses per a poder gestionar dispositius, apps i llicències.
-
Rumors apunten a nous iPads (per educació) i nous iPod Touch
-
Apple llençarà dos nous serveis de subscripció: Pel·licúles i Sèries d’una banda i jocs de l’altre.
-
Propostes mosseguis
-
(Ludo – joc) – MMX Racing – Joc de carreres “intel·lectual”.
- (Emeshing.com – Calendari espacial de missions per 2019) Publicat per MIT
- (Emeshing.com – Conferència) Radical is Normal #6 d’Alfons Cornella . Dilluns 18 de Febrer a les 18h a l’Auditori AXA
- (Emeshing.com – Esdeveniment) 4YFN 2019 – Barcelona – Fira de Barcelona – Fira Montjuic Hall 8 – 25 al 27 de Febrer
- (Emeshing.com – MWC 2019) del 25 al 28 de Febrer – Fira Gran Via
- (Emeshing.com – eShow i més) – eShow Barcelona & eFintech Show & Blockchain Show – 12 al 13 de Març de 2019 – Fira Montjuïc
- (Emeshing.com – Més esdeveniments) DataWorks Summit 2019 – 18 al 21 de Març a Fira de Barcelona.
- (Jordi Caballero – Sèrie TV) Godless – Western ambientat al 1880 a “Le Belle” New Mexico amb personatges ben dibuixats i un punt d’humor negre.
- (Jordi Caballero – Sèrie TV) DamNation – Amb reminiscències de Western despietat, aquesta història, amb bany de sang inclòs, d’una vaga de miners en els Estats Units profunds dels anys 30 del segle XX.
- (Tomàs – mecenatge) – Si busqueu i remeneu dins l’Aixeta, veureu persones molt interessants. Us destaco a en “Davidmsfoto”, fotògraf i conservador de la natura, que gestiona l’espai privat Muntanya d’Alinyà, i que treballa per difondre la importància dels voltors en l’ecosistema i de la recuperació de l’equilibri de la natura. Jo ja m’hi he subscrit