iPhone Ads

De la mateixa manera que, com a usuaris, fent anar el nou Leopard detectem coses que han estat cuidades i pensades per que siguin maques, senzilles i pràctiques en la nostra interacció diària amb el sistema, el que converteix el MAC OS X en una experiència especial, APPLE acostuma a fer el mateix amb la producció de la seva publicitat.

Un exemple són els nous anuncis de l’iPhone. Genials per la seva simplicitat i efectivitat i per què al final transmeten una senzillesa que, de segur, no és inconscient si no veritablement buscada i pensada.

Tant bons son, que ja han sortit paròdies al Youtube dels propis anuncis. A moltes empreses els hi agradaria que la seva publicitat tingués tant impacte que, fins i tot, generés paròdies al cap de pocs dies de treure-la al mercat.

Mireu, si no, aquest exemple d’aquest nano que explica que estant en un restaurant amb la seva novia esperant, per sopar, al “jefe” d’ella i a la seva parella, de cop, no se’n recorden del nom d’aquesta i usen l’iPhone per connectar-se a la pàgina web del casament per trobar el nom de la noia en qüestió.

A Youtube trobareu el mateix anunci teòricament “rebutjat”, i no m’extranya, 😉

O aquest, molt divertit, on el que troben a la web del casament son unes fotos diferents a les esperades 😀

Tweet