Amb la col·laboració de la Universitat Politècnica de Catalunya.
Tornem a parlar de l’iPhone 14 Pro, alies la vitroceràmica. També comentem temes relacionats amb còpies de seguretat, el protocol Matter d’interoperabilitat en temes de domòtica, Dall-E2 i càmeres exteriors de vigilància.
PART 1:
- iPhone 14 Pro, la vitroceràmica i l’experiència del Marc.
- Emmagatzematge i Cloud
- Còpies locals amb NAS i amb TimeMachine, sempre un tipus de còpia que conservi l’històric.
- El reconeixement de FaceID, a l’iPhone 14 PRO, ha millorat força.
- iOS 16.1 arriba a Matter, el nou protocol d’interoperabilitat entre proveïdors de domòtica. Això significa actualitzacions de Mac, iPhone, iPad, AppleTV, HomePods….
PART 2:
- Provant DALL-E2
- Càmeres exteriors de vigilància de la marca EUFY.
Propostes Mosseguis:
- (SinnerBOFH – Explosió Nuclear) Tot el que sempre heu volgut conèixer sobre el sexe els EMP causats per explosions nuclears (Polsos Electromagnètics) però mai os heu atrevit a preguntar, resumit en un informatiu fil de Twitter.
- (Pere Montpeó – NAS) Pels que valoreu la privacitat, heu començat fa poc amb un NAS… el Reddit de self hosted és un molt bon lloc per començar i també la llista awesome self hosted
- (Radurdin – Ciència Ficció) Llibre de hard-scifi “El martillo de Dios” de Arthur C. Clarke. No és la seva millor novela però parla de com els humans poden defensar-se d’un problema així mitjançant principis científics bàsics (llei de Newton i demés)