Google Nexus One

És evident que cada empresa té el seu genoma fruit de la pròpia cultura, experiència, productes i tipologia d’empleats.

Google no ha estat fins ara una companyia de subministrament de mòbils ni dels lògics serveis que, al seu voltant, són necessaris per a una adequada comercialització dels mateixos.

I aquesta inexperiència de Google s’ha fet palesa en el servei de suport a la venda, fins ara inexistent, del seu nou mòbil Nexus One (específicament als Estat Units, Regne Unit, Singapur i Hong Kong on únicament es ven aquest producte).

Fins ara, la única manera de contactar amb Google ha estat per correu electrònic o en els seu fòrum on-line. Aquest fet acumulava centenars de missatges sense resposta amb una demora superior als 2 dies i, fins i tot, evidenciant problemes en les ordres de compra de l’aparell.

Des d’aquest passat divendres sembla que Google s’ha posat les piles i ha començat a respondre totes les preguntes pendents del fòrum, segons informa MacWorld.

Esperem que tots aquest problemes es resolguin i que l’ecosistema d’aplicacions i productes de tercers, al voltant del nou aparell, s’incrementin prou com per a que l’experiència de tenir-lo s’equipari a la resta de competidors: iPhone inclòs.

I és que vendre un mòbil, per molt innovador que sigui, no és només dissenyar-lo i fabricar-lo.