Excepte la gent del “Genius Bar”, la resta de mortals, normals i corrents usuaris de MAC, entre els que m’incloc, som tímids de mena.
I sabent que ens veurem el proper dissabte i coneixent i reconeixent la meva timidesa en aquests afers massius, m’estimo més fer ara, en la intimitat del meu teclat, una cosa que ja feia temps que volia fer:
I és donar-vos a tots les gracies de tot cor!!!
Gracies per haver convertit un petit bloc personal pensat per recollir de forma modesta la meva insegura primera experiència tècnica com a usuari de MAC en, podem dir-ho ja, una de les pàgines web de referència de l’entorn APPLE en CATALÀ.
I a més, haver-ho fet, de forma divertida, participativa, amb carinyo, complicitat i generant COMUNITAT.
Tot això no hagués estat possible sense vosaltres i jo ja feia dies que volia donar-vos a tot les gracies i fer-vos públicament aquest reconeixament 🙂
Xavals, “em trec lo barret”.
Gracies Ludo: T’has implicat a tope amb el projecte, amb ganes, il·lusió i de forma altruista i estàs aportant contingut excel·lent i de qualitat i has aconseguit garantir que mossegalapoma tingui més d’una entrada diària. El que no m’era gens fàcil, tenint en compte que la meva feina m’obliga a viatjar sovint i puc estar fora de casa diversos dies cada setmana. No saps lo important que ha estat i continua estant per mi la teva participació! 🙂
Gracies Oriol: (ho comentàvem l’altre dia per xat) has estat donant el “callo” comentant cada entrada i donant ànims i suport, reconeixent en base a la teva pròpia experiència, que mantenir un bloc actiu no és gens fàcil. I m’haig de treure el barret quan veig que, inclús a voltes quan no tenies ganes d’escriure una nova entrada en el teu bloc, has vingut aquí i has deixat el teu comentari i la teva presència constant. Tio, això no s’oblida!
Gracies Musa: Per la teva fidelitat des de la primera vegada que vas llegir el bloc. Encara recordo els teus primers comentaris. 😛 I sobre tot pels teus correus.
Gracies Roger: També al peu del canó com l’Oriol i que malgrat la teva modèstia, és un honor tenir aquí a una persona pionera en els aspectes més innovadors de la web 2.0 a casa nostra 🙂 El primer comentari de “mossegalapoma.cat” va ser un de teu, el 3 d’Agost de 2007 (encara no amb 24 hores de vida)
Gracies Miquel Labòria: Per haver-me donat suport des de l’inici i veure en “mossegalapoma” un aliat en lloc d’una competència. Per haver obert les portes a la col·laboració sempre, malgrat la quantitat de “projectes” en els que estàs immers i el poc temps que et deixen. Una actitud la teva, que t’honora i, que no en va, fa del teu Bloc el #1 i que segur et permetrà tirar endavant els nous projectes. Gracies per la complicitat mostrada.
Gracies Jordi F. de TOT-MAC: A l’igual que en Miquel donant suport des del primer dia i ajudant a construir “comunitat”.
Gracies Jordi Sunxez de bitsandbeats: Per incloure “mossegalapoma” com a referència en llocs que jo no havia caigut 🙂 i que segur que ho has fet i ni m’he assabentat jejeje
I gracies a tots els demés malvados (disculpeu si em deixo a algú): Joan Razola, JordiSB, Mario, Jaume, Antonio (Thalassa), el_francés, Xavi, Jesus Batlle, losimo, la penya de la Xtec, Biel, Albert, Francesc, Nico, Roi, Kike, Arnau, punkomatik, pau, FZ6 (Jose Maria), MacBixo, neodata, unamito, Toni Hermoso, lluiski, Jesus Badenes, Jordi Playlife, Ausià Mac i a tots els que us heu incorporat els darrers dies.
Tots formeu part de la comunitat de “mossegalapoma.cat” i, per tant, les dades que us donaré ara i que expliquen on estem, són, sense cap mena de dubte, gràcies a vosaltres!!!
El registre de Google Analytics s’inicia el 9 d’Agost de 2007, des d’aquell dia i fins el 27 de Novembre de 2007 (encara no 5 mesos):
7.770 Visites
19.796 Pàgines vistes
2.913 Usuaris
168 Entrades
534 Comentaris
11 episodis del Podcast, #7 en iTunes en categoria de tecnologia i altres llengües no reconegudes i #1 com a Podcast de tecnologia en altres llengües i de producció personal (no provenint d’un programa de ràdio)
El bloc i el podcast continuaran. I ho faran intentant millorar gracies a vosaltres cada dia. Seguint apostant per la qualitat, la participació, les ajudes, les guies i la informació pràctica. I sense oblidar donar el nostre punt de vista que, tot i que macaire, és clar, no deixa de ser crític amb allò que cal ser-ho. I, com sempre he cregut, podent aportar contingut de qualitat i en català.
A partir de l’1 de Gener de 2008 vaig a fer un gir professional que espero em permetrà dedicar encara més temps al projecte de “mossegalapoma.cat” i a nous projectes relacionats amb internet participativa. I vull admetre que aquest gir no hagués estat possible sense aquesta experiència, la de “mossegalapoma” i, per descomptat, sense vosaltres.
Per tant, de nou, gracies a tots!!!!
:_( snif snif … que ens emocionem }-)
Jo vaig arribar aquí a finals d’agost cercant informació (cocoaspell) i la vaig trobar, a més vaig trobar atenció immediata, un blog molt ben portat i podcast excel.lent… Es facil voler participar en un projecte així.
I espera, que aquest divendres em trec bona part de la meva feina de sobre i em podré implicar més amb el podcast.
Tu continua aixi!
L.
Felicitats! Jo et segueixo des de fa poc, però m’agrada molt com fas les coses, ets proper i clar. A més, ja has aconseguit que m’estigui plantejant passar a mac, tot i que estic molt content amb ubuntu, veurem. Ah! I algun dia hauriem de parlar del podcàsting en català, com fomentar-lo, que som quatre gats! Felicitats i sort.
Ostres, m’ha tocat la fibra aquest post Tomàs! :_)
Jo la veritat és que no recordo quan vaig descobrir aquest bloc, només sé que encara no anava amb WP 😛
També recordo el primer post on vaig comentar, el del mighty mouse perquè cada vegada que em peta hi penso 😉
Ànims i continua així!
Gràcies a tu també!
Tal i com dius, tots som una comunitat i ens hem d’ajudar els uns als altres.
Endavant!
Tot i que soc nou en mossegalapoma m’encanta el blog, el cal·liu que es respira, el pragmatisme dels podcasts… Seguiu així!
Gràcies a tu Tomàs. Enhorabona pel bloc i el seu “èxit”.
Em dones l’excusa perfecte per fer “mutis pel foro”.
Gràcies a tu Tomàs! Enhorabona pels bloc i podcast i sort en els teus projectes. Encantat de ser un mosseguis i fins dissabte! = )
A tu nen per la informació que dónes, i milions de gràcies per la mega samarreta que hem va tocar.
Cu.
moolt be per el bloc, jo el vaig trobar per alguna llista de correu!!
Aiiiii, les gràcies les tens tu (i el Ludo també!!), que el bloc és una canya i hi ha un munt d’informació útil, que costa de trobar junta en altres llocs!
Gràcies per tot i per a que ens poguem seguir llegint molt temps!!
Ja queda menys!! Quan arribarà?
🙂 Doncs apa, ja us he donat les gràcies, ara ja podem prendre’ns tranquil·lament les birres el dissabte! No falleu!!
Gràcies per donar les gràcies, jeje. Nen t’ho has currat, t’ho curres dia a dia, el bloc i el podcasst són punts de referència indispensables pel maqueros catalans, no farà ni dos mesos que estic en contacte amb aquest bloc i…has triunfat, noi, et tinc a una de les pestanyes de la pàgina d’inici del Firefox, amb això t’ho he dit tot. Per cert, et vaig conèixer a través de Catalunya Ràdio, van fer referència al teu bloc i vaig tafanejar, ja anava darrera la poma.
Felicitats, Tomàs, i salutacions a tots els que ens trobem en aquest bloc.
hey Tomàs! ultimament estic una mica out i fins ara no havia pogut comentar!
espero que anés molt bé la trobada! (vau empalmar amb la mani?)
enhorabona altra vegada pel blog! sembla que va ‘viento en popa’ i crec que ja és un referent en el món d’Apple en català!
@Thalassa: Llàstima que te la perdessis, Antonio. Però cal que t’apuntis a la següent!!!! 🙂 Espero que seguim estant com a “primetime” en el teu Firefox per molt temps. Gracies pels ànims. L’èxit del bloc i del podcast és, sens dubte, també gracies a vosaltres!.
@Sunxez: Sí, la trobada va anar molt bé. Vam passar una estona molt agradable. No vam ser gaires degut a les circumstàncies especials del dia de la trobada, però hi va haver un molt bon rollo i caliu. En Roger ens va fer de “representant” a la mani, mentre la resta no vàrem ser capaços d’abandonar l’alcohol 😛 No pots faltar a la següent, eh? La idea és anar fent-les de forma regular. Gracies, com sempre, pels ànims sobre el bloc.