Amb l’arribada d’iOS 8 per iPhone i iPad i de Yosemite per Mac Apple ha afegit una nova funcionalitat, denominada Continuity, que permet fer i rebre trucades des del Mac sense que ens calgui despenjar o agafar l’iPhone.
Per exemple: si tenim l’iPhone carregant-se al rebedor o al menjador i ens hem posat a treballar a l’habitació de l’estudi amb el Mac, i algú ens truca. podem despenjar la trucada des del Mac i iniciar la conversa. També a l’inrevés, és a dir, si volem trucar a algú, no caldrà anar a buscar l’iPhone, el podrem trucar des del propi Mac.
Què cal configurar:
- Tots els dispositius (iPhone, iPad i Mac) han d’estar sota el mateix compte d’iCloud
- Tot els dispositius (iPhone, iPad i Mac) han d’estar dins la mateixa xarxa Wi-Fi
- Tots els dispositius (iPhone, iPad i Mac) han de tenir el mateix compte de FaceTime
- Configurar el FaceTime al Mac, valida que el teu número de mòbil estigui a “Et poden contactar per FaceTime a” i a “Iniciar trucades noves des de”
- Configurar el FaceTime a l’iPhone i iPad: valideu que teniu activat “Trucades de l’iPhone”
Fer trucades des del Mac:
Des de l’aplicació de contactes només cal clicar sobre el símbol del telèfon:
Però també ho podeu fer des d’un document qualsevol o senzillament navegant, seleccionant amb el ratolí tot el número i fent clic en el símbol de desplegable que apareixerà al costat.
Apareixerà una finestra d’avís a la part superior dreta de la pantalla on podreu iniciar la trucada
Rebre trucades des del Mac:
Si la configuració ha funcionat quan algú us truqui apareixerà una finestra a la part superior dreta de la pantalla
I de la mateixa forma que feu amb l’iPhone podreu acceptar la trucada o generar un recordatori per retornar-la més tard.
Més informació en aquesta pàgina de la web de suport d’Apple sobre Continuity
A mi no hem funciona.
A les preferencies de FaceTime no hem surt la opció amb checkbox “Trucades telefoniques del iPhone” en canvi les opcions de sota si ¿?
hola, he tingut porblemas per rebre els sms al mac, en canvi le trucades si q funcionaven des de un inici, he obert un cas a applecare i m’han solucinat el problema, al final pero la solucio ha estat la classica, m’han demanat desconfigurar el facetime i missatges tant al iphone, ipad com mac i tornar a activar els dos productes als dispositius.