Segueix amb nosaltres la Keynote i guanya 1 llicència de Lion

Des d’ahir tenim en marxa el concurs per guanyar una llicència de MacOSX Lion cedida per Microgestió!

Per participar

- Cal tenir compte a Twitter.
- Seguir a @mossegalapoma i a @appleblokscat
- Fer una piulada o un RT amb el hashtag #Keycat.

Teniu temps fins al final del seguiment de la Keynote del WWDC2011, el proper dilluns 6 de Juny, on tancarem la participació i farem el sorteig.

Per seguir la Keynote amb nosaltres

- A Twitter sota el hashtag #Keycat
- Al seguiment en directe conjunt dins els blocs de mossegalapoma i Bloc d’Apple en Català
- Escoltant l’enregistrament que farem del Podcast 87 durant la Keynote, via Skype de mossegalapoma o àudio en directe de RadioArt (l’enllaç anterior és un arxiu que llença el directe i pots escoltar-lo amb un reproductor com, per exemple, el VLC)

En el podcast ens acompanyaran en directe a l’estudi, a banda dels habituals, en Miquel Labòria i en Cesc Padrós.

Molta sort a tots!

1 Comentari

  1. L’amiga Esther Solé i en Felix Tolleson també seran a l’estudi!

Leave a Reply

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

*

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>