És un iPhone? No. És la BlackBerry Storm
Vodafone UK publica ja la propera sortida del nou producte de RIM: la BlackBerry Storm. Un terminal de pantalla tàctil de 3,25” i 480×360 pixels, sensible a la posició vertical/horitzontal i amb una càmera de 3,2 Megapixels i autofocus.
La nova Storm ve amb 128 MB de RAM i 1GB de eMMC ampliable a 16GB per MicroSD i amb el servei de missatgeria propi de la marca, a banda de reproducció d’àudio i vídeo i sincronització amb iTunes.
Integra, a més, un GPS autònom i BlackBerry Maps i, pel que diuen a les seves especificacions, portarà també un Bluetooth com cal (amb àudio stereo A2DP/AVCRP-DUN).
Està clar que RIM no vol perdre, o vol recuperar, aquells clients que, a banda de les prestacions empresarials, volen un terminal més preparat per funcionar com un reproductor multimèdia i a qui el iPhone els hi fa “tilin“.
Encara no hi ha data oficial de sortida i Vodafone UK està fent una campanya de “apunta’t i deixa les teves dades” a l’estil Movistar.
FONT: Valleywag















Has vist la cagada que han fet els de Vodafone UK?
Es veu que van publicar el parato abans de temps amb un muntatge copiat de l’iPhone… x’D
Mira aquest article:
http://blog.idg.es/macworld/content/increible-metedura-de-pata
Fixeu-vos… La data de l’imatge.. dissabte 25/10.. ¿Serà la data de sortida?
jeje, m’agrada iniciar rumors inutils
Ok, sorto.. ->
bé, en tot cas és horrible
Doncs a mi m’agrada molt! I això de que es sincronitzi amb iTunes és un punt a favor! Ja veurem què en surt de tot això. Aviam si Apple fa alguna millora com per exemple posar el copy&paste ;-P
doncs, si milloren la capacitat de veure els archius adjunts al mail, i la duracio de la bateria es la de sempre de les black (uns cinc dies) sento dir-ho en aquest forum pero potser torno a la black, no soporto arrivar a les set de la tarda encara amb la necesitat de poder parlar i rebre mails com a minim de unes tres hores mes i que l’iphone ja hagi dit prou, es desesperant…
@Roger, sí, ho havia vist doncs a Valleywag reien de la mateixa cagada
Aquests de Marketing…. aisss
@Tots, jo opino igual que l’Oriol, l’aparell no em desagrada i, estic segur que, no sent un iPhone pel que representa l’experiència iPod, intentarà afegir aquestes funcionalitats a un aparell que SI inclou funcionalitat d’empresa. El més important, però, és que comenci l’iPhone a partir competència propera i li posi les piles a Apple, no tant amb les funcionalitats de l’aparell en sí, si no en la modificació del ecosistema de desenvolupadors i distribució en el que Apple ha de millorar MOLT el tracte i l’experiència.